تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان


تعمیر پکیج بوتان و نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران در سایت تعمیراتی درستش میکنیم.

همانطور که می دانید امروزه در همه خانه ها از پکیج به عنوان یک سیستم گرمایشی هوشمند و پیشرفته برای گرم کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. ما برای گرم کردن آب مصرفی منازل و همچنین آب رادیاتور ها نیاز به یک سیستم ای داریم که بتواند در لحظه آب را گرم کند. پکیج با ویژگی های منحصر به فردی که دارد و همچنین با اشغال فضای بسیار کم و ناچیز و علاوه بر آن با ایمنی بسیار بالا، نظر مصرف کنندگان خود را جلب کرده است. تمامی مصرف کنندگان پکیج از عملکرد این دستگاه هوشمند بسیار راضی هستند. اما بهتر است بدانید که هر دستگاهی ممکن است روزی دچار خرابی و اشکال فنی گردد. اگر شما برای مدت زمان زیادی و چندین سال از پکیج خود استفاده کنید نیاز است که حتماً پکیج را سرویس کنید. پس از سالها استفاده از پکیج ممکن است قطعات آن معیوب و یا پوسیده شده باشند که حتما باید تعویض گردد. در ادامه این مطالب قصد داریم درباره چندین خرابی مهم در پکیج صحبت کنیم. علاوه بر آن برای تعمیر پکیج بوتان با ما همراه باشید.

خرابی های عمده پکیج

همانطور که مطلع هستید پکیج‌ها از قطعات زیاد و پیچیده تشکیل شدند که هر کدام کارایی خاص خودش را دارد. اگر هر کدام از این قطعات خراب شود ممکن است در عملکرد صحیح پکیج اختلالی وارد شود و پکیج نمی‌تواند به درستی کار کند. خرابی های پکیج بسیار زیاد و گسترده هستند زیرا هر کدام از این قطعات اگر خراب شود ممکن است بر قسمت دیگر از دستگاه آسیب برساند که حتماً باید بررسی گردد. در ادامه می خواهیم به چند خرابی معروف در پکیج اشاره کنیم. علاوه بر آن برای تعمیر پکیج بوتان با ما همراه باشید.

آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از متخصصین درستش می کنیم راهنمایی بگیرید.
ثبت درخواست

آموزش تست و عیب یابی پمپ گراندفوس (Grundfos)

گرم نشدن آب رادیاتور در پکیج بوتان

به جرات می توان گفت گرم نشدن آب رادیاتور یکی از آزار دهنده ترین مشکلات پکیج می باشد. علاوه بر آن این مشکل بسیار جدی و مهم است و اگر این اتفاق برای پکیج شما رخ داد حتما باید در کوتاه ترین زمان آن را تعمیر کنید. اما دلیل اصلی اتفاق افتادن این مشکل چیست چرا این اتفاق برای پکیج رخ می‌دهد که مانع از گرم شدن آب رادیاتور میشود.

اولین دلیلی که باعث وقوع این مشکل می شود ممکن است از ترموستات پکیج باشد. اگر ترموستات پکیج بوتان معیوب و یا خراب شده باشد ممکن است باعث شود که آب رادیاتورهای پکیج بوتان گرم نشود. پس اولین قدم ترموستات پکیج بوتان را چک و بررسی نمایید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل فرمایید.

دومین دلیلی که باعث وقوع این مشکل می شود از کوتاه بودن ارتفاع شعله پکیج بوتان میباشد. اگر پکیج بوتان شما ارتفاع شعله پایینی داشته باشد ممکن است آب به خوبی و به طور استاندارد گرم نشود. در نتیجه آب به طور اندازه گرم نخواهد شد و به رادیاتور ها نمی رسد و ممکن است شوفاژهای منزل شما سرد شود و باعث کاهش دمای محیط شما می شود.

سومین دلیلی که باعث وقوع این مشکل می‌شود این است که پمپ سیرکولاتور پکیج بوتان شما خراب شده است. این قطعه یکی از مهمترین قطعات پکیج بوتان است که وظیفه آن را دارد که آب را به رادیاتور ها ارسال کند. اگر این پمپ بسوزد یا به هر دلیلی خراب شود ممکن است باعث گرم نشدن آب رادیاتور ها گردد. علت بعدی وقوع این مشکل مربوط به شیرهای رفت و برگشت پکیج بوتان شما می باشد. در قسمت پایینی پکیج بوتان شیرهای رفت و برگشت وجود دارد که حتماً بسته شده است. اگر این شیرها بسته شده باشد مانع از گرم شدن آب رادیاتور ها می شود و در نتیجه آب رادیاتورهای شما گرم نمی شود. به گفته متخصصین شرکت درستش میکنیم اگر در هواگیری پکیج بوتان استانداردها را رعایت نکنید ممکن است باعث شود که آب رادیاتور ها و شوفاژ های شما گرم نشود. پس حتماً به مطالب گفته شده دقت کنید و در ادامه باما برای تعمیر پکیج بوتان و نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران همراه باشید.

کم بودن فشار آب ساختمان

فشار آب در ساختمان و منزل شما نقش بسیار زیادی در عملکرد صحیح پکیج شما دارد. اگر فشار آب منزل شما پایین باشد و شما دچار افت فشار آب شده باشید ممکن است در عملکرد صحیح پکیج اختلالی وارد شود. کم بودن فشار آب در ساختمان میتواند با خود مشکلات زیادی را همراه داشته باشد. برای مثال اگر منزل شما دچار کاهش فشار آب شده باشد باعث می شود که آب به درستی به پکیج نرسد و مانع از کار کردن پکیج در حالت تابستانه میشود. اگر آب به پکیج نرسد باعث می شود که پکیج در حالت آبگرم مصرفی روشن نشود و تا زمانی که مشکل فشار آب رفع نگردد پکیج فقط میتواند رادیاتور ها را گرم کند و در حالت تابستانه نمیتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

پس نتیجه می‌گیریم که در منزل شما اگر فشار آب کم شده باشد باعث میشود که پکیج یا استارت نخورد و یا عملکرد صحیحی در وضعیت آبگرم مصرفی نداشته باشد و پس از روشن شدن بلافاصله با نمایش یک کد و یا ارور خاموش می شود.در ادامه با ما برای نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران همراه باشید.

علت روشن نشدن پکیج بوتان چیست؟

در بعضی از مواقع ممکن است پس از باز کردن شیرهای آب منزل متوجه آن شوید که هیچ آب گرمی وجود ندارد و پکیج نمی تواند آب را گرم کند. در این مواقع معمولاً پکیج روشن نمی شود که آب را گرم کند. اما دلیل اصلی روشن نشدن پکیج بوتان چیست راه حل این مشکل چیست؟

اولین دلیلی که باعث میشود پکیج بوتان روشن نشود، به دلیل وجود نشتی در پکیج بوتان می باشد. اگر پکیج شما دچار نشتی شده باشد ممکن است برد این نشتی را تشخیص دهد و در نتیجه دستور به خاموش شدن پکیج می دهد. برای حل این مشکل حتماً باید در سریعترین زمان ممکن مشکل نشتی پکیج بوتان خود را حل کنید تا پکیج بتواند به کار خود ادامه دهد.

دومین دلیل روشن نشدن پکیج بوتان مربوط به خرابی ترموستات پکیج بوتان است. ترموستات پکیج وظیفه این را دارد که دما را کنترل کند. اگر این قطعه مهم به هر دلیلی خراب شده باشد ممکن است باعث شود که پکیج بوتان روشن نشود. اگر ترموستات پکیج شما خراب شده باشد دیگر نمی تواند مانند قبل و به درستی دمای آب را تشخیص دهد و به شکل نادرستی کار می کند که حتماً باید تعویض گردد.

علت بعدی وقوع این مشکل مربوط به گاز و برق منزل شما می باشد. همانطور که می دانید پکیج بوتان با استفاده از گاز شهری و همچنین برق شروع به کار کردن میکند. چنانچه هر یک از این انرژی های گفته شده به پکیج بوتان نرسد باعث می شود که پکیج روشن نشود. پس در اولین قدم حتماً باید گاز و برق ورودی به پکیج بوتان را چک کنید اگر همچنان نتوانستید مشکل پکیج بوتان خود را حل کنید میتوانید برای تعمیر پکیج بوتان با ما در تماس باشید.

علت بعدی که باعث خاموش شدن و روشن نشدن پکیج بوتان میشود این است که مدار گرمایشی سیستم پکیج شما دچار مسدود شدگی و خوردگی شده است. فرض کنید که در لوله های اصلی پکیج بوتان شما و یا همچنین مبدل ها رسوب تجمع کرده باشد. اگر متوجه آن شدید که در این قطعات رسوب گرفته شده باشد ممکن است باعث شود که پکیج روشن شود و دوباره خاموش شود. علاوه بر آن بهتر است بدانید که خوردگی هم می تواند به سیستم کلی پکیج تاثیر گذار باشد و علاوه بر آن آب نمی تواند در سیستم کلی پکیج گردش داشته باشد.

راه حل این مشکل این است که شما باید رسوب زدایی را در تمامی قسمت هایی که رسوب وجود دارد انجام دهید. همچنین میتوانید با تعویض لوله هایی که رسوب گرفته اند مشکل پکیج بوتان خود را حل کنید. اگر همچنان موفق به روشن کردن پکیج خود نشدید میتوانید برای تعمیر پکیج بوتان با ما در تماس باشید. در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران با ما همراه باشید.

نشتی پکیج بوتان

 

یکی از مشکلات مهم و همچنین جدی در پکیج بوتان این است که در بعضی از مواقع متوجه آن می‌شوید که آب از پکیج بوتان شما چکه میکند یا پکیج بوتان شما دچار نشتی آب شده است.

به گفته تکنسین ها و کارشناسان شرکت تعمیراتی درستش میکنیم اولین دلیلی که باعث وقوع این مشکل می‌شود این است که لوله ها و همچنین اتصالات داخلی پکیج بوتان شما دچار پارگی شده است. پس میتوان نتیجه گرفت که چنانچه یکی از اتصالات داخلی پکیج بوتان پاره شده باشد ممکن است آب از پکیج چکه کند. در این مواقع شما باید تمامی اتصالات داخلی پکیج بوتان خود را به طور دقیق بررسی کنید و اگر متوجه هر نوع خرابی شدید حتما باید اتصالات مربوطه را تعویض کنید تا مشکل نشتی پکیج بوتان شما برطرف شود.

همچنین یکی دیگر از علت‌های وقوع این مشکل این است که اتصالات داخلی پکیج مانند پیچ و مهره ها شل شده است که آب به راحتی از آن خارج می شود. در این مواقع می‌توانید با سفت کردن مهره ها و اتصالات از نشتی آب جلوگیری کنید و نیازی به تعویض قطعات ندارید ولی اگر متوجه پوسیدگی قطعات شدید حتماً باید قطعات مربوطه را تعویض کنید

در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران با ما همراه باشید.

چه نکاتی را باید در زمان نشت آب از پکیج بوتان رعایت کنیم؟

 

بهتر است بدانید زمانی که پکیج دیواری بوتان شما دچار نشتی آب شد باید چند نکته مهم را حتماً رعایت کنید تا هیچ مشکلی برای پکیج بوتان شما به وجود نیاید.

اولین نکته این است که حتماً باید پکیج بوتان خود را از برق جدا کنید و پریز آن را از برق بکشید تا دستگاه شما به برق متصل نباشد. زیرا اگر پکیج بوتان به برق متصل باشد ممکن است آب به داخل پریز نفوذ کند و خطرات زیادی را به همراه خود دارد.

دومین نکته این است که پس از قطع کردن برق حتماً باید شما شیر گاز را به طور کامل ببندید و همچنین بعد از این مرحله شما باید شیر های آب را به طور کامل از فلکه ببندید.

بعد از بسته شدن گاز و برق و همچنین قطع شدن آب شما باید نشتی آب را از داخل قطعات پکیج پیدا کنید و در این زمان شما باید تمامی اتصالات دستگاه خود را به طور دقیق بررسی کنید.

چنانچه نتوانستید مشکل نشتی آب در پکیج بوتان را حل کنید حتماً باید تعمیر کار پکیج بوتان را باخبر کنید. پس از پیدا کردن مشکل اصلی شما باید قطعه خراب را تعویض کنید تا مشکل نشتی آب از پکیج بوتان برطرف شود.

چنانچه نتوانستید مراحل فوق را انجام دهید حتما با شماره های ثبت شده در سایت در تماس باشید تا بهترین تکنسین به محل مورد نظر شما در سراسر استان تهران اعزام شود‌.

در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران با ما همراه باشید.

خرابی فلوسوئیچ پکیج بوتان

 

در پکیج یک قطعه مهم به نام فلوسوییچ وجود دارد که نام دیگر آن کلید جریان می باشد. وظیفه کلید جریان این است که در مسیر جریان آب سرد ورودی و دستگاه شما قرار می گیرد و از سمت دیگر به وسیله سوکت هایی که به برد اصلی پکیج شما وصل شده اند قرار می گیرد. زمانی که شما آبگرم مصرفی را باز میکنید فلوسوئیچ متوجه نیاز شما به آب گرم می شود و در نتیجه این خبر را به برد پکیج ارسال میکند تا برد دستور به روشن شدن پکیج بدهد. برد بعد از فهمیدن این خبر قطعات را به کار می گیرد تا آب مصرفی گرم شود.

اما اگر این قطعه مهم به هر دلیلی دچار خرابی و معیوب شود ممکن است خبر درست از این قطعه به برد پکیج نرسد و برد نیاز ما به آب گرم را متوجه نمی شود. در این مواقع حتماً باید نسبت به تعویض فلوسوئیچ پکیج اقدام کنید تا مشکل پکیج شما رفع شود.در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران با ما همراه باشید.

افت فشار پکیج بوتان

 

یکی از مشکلات جدی و همچنین مهم در پکیج دیواری بوتان این است که ممکن است در بعضی از مواقع متوجه آن شوید پکیج دیواری بوتان شما دچار افت شدید فشار شده است و فشار آن به طور جدی کاهش یافته است.

اولین دلیلی که باعث کاهش یافتن فشار پکیج بوتان می شود این است که آب از پکیج شما چکه میکند و یا به زبان ساده پکیج دیواری بوتان شما دچار نشتی آب شده است. به گفته تعمیرکاران و تکنسین های شرکت تعمیراتی درستش میکنیم نشتی آب از پکیج بوتان جزو مهم ترین دلایل وقوع این مشکل است که معمولاً منبع انبساط پکیج شما خراب شده است که باعث وقوع این مشکل میشود.

برای رفع این مشکل ابتدا باید شما تمامی اتصالات و قطعات داخلی پکیج بوتان خود را به طور دقیق بررسی کنید زیرا ممکن است لوله های رفت و برگشت داخلی پکیج بوتان شما دچار پوسیدگی های جزئی شده باشند که در این مواقع آب به راحتی از آن خارج می شود و باعث نشتی میشود. اگر متوجه نشتی آب در قطعات داخلی پکیج بوتان شدید باید آن قطعه را تعویض کنید.

دومین دلیلی که باعث افت فشار پکیج بوتان می‌شود این است که شوفاژ ها و رادیاتور های منزل شما دچار نشتی آب شده است که باعث وقوع این مشکل می شود. ممکن است پس از سالها استفاده مداوم از رادیاتورها پره های شوفاژ پوسیده باشد که آب به راحتی از آن خارج می شود و باعث می شود که پکیج بوتان دچار افت شدید فشار شود.

همچنین به گفته تعمیرکاران شرکت تعمیراتی درستش میکنیم اگر شیر های رفت و برگشت رادیاتورها دچار نشتی شده باشند ممکن است باعث شود که پکیج دچار افت فشار شود و همچنین در این مواقع شما باید اگر از حوله خشک کن استفاده می کنید آن را هم بررسی کنید تا دچار نشتی نشده باشد‌.

اگر شما عزیزان نتوانستید مشکل فشار پکیج خود را حل کنید می توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به تعمیر پکیج بوتان خود اقدام کنید و یک تعمیرکار پکیج بوتان را باخبر کنید. شما عزیزان میتوانید تعمیرکاران حرفه‌ای شرکت تعمیراتی درستش میکنیم را باخبر کنید تا پس از تماس شما بهترین تکنسین به محل مورد نظر شما اعزام شود.

خرابی فن پکیج بوتان

 

یکی از خرابی های مهم و همچنین جدی در پکیج بوتان این است که در بعضی از مواقع فن پکیج که یکی از مهم ترین قطعات پکیج است خراب میشود. اگر فن پکیج به هر دلیلی خراب شود باعث می شود که پکیج در بعضی از مواقع روشن نشود و آب مصرفی شما گرم نخواهد شد. در ادامه این مطلب عواملی که باعث میشود فن پکیج خراب شود را نام خواهیم برد.

اولین دلیلی که باعث میشود فن پکیج بوتان خراب شود و از کار بیفتد این است که پره های فن پکیج جرم گرفته است.

اگر فن پکیج دچار جرم گرفتگی شده باشد ممکن است باعث شود که فن پکیج از کار بیفتد و در این مواقع باید نسبت به تمیز کردن فن پکیج اقدام کنید.

دومین دلیلی که باعث میشود فن پکیج از کار بیفتد این است که فن یکسره کار کرده است. ممکن است در بعضی از مواقع مشاهده کنید که فن پکیج یکسره کار میکند. اگر فن پکیج به هر دلیل یکسره کار کند ممکن است به خودش فشار بیاورد و علاوه بر آن باعث خرابی قطعات دیگر در پکیج هم میشود. در این مواقع حتماً باید نسبت به تعمیر پکیج بوتان اقدام کنید تا مشکل پکیج حل شود.

علاوه بر آن در هنگام خرابی فن پکیج به کدها و ارور های داده شده توسط پکیج نگاه کنید. کدهای خطا به شما در عیب یابی پکیج کمک می کنند و میتوانید به راحتی مشکلات پکیج خود را حل کنید.

در نتیجه زمانی که فن پکیج شما به هر دلیلی خراب شد باید در کوتاه ترین زمان نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران با ما همراه باشید.

تعمیر پکیج بوتان

ارور A01 در پکیج بوتان

اگر پکیج شما خراب شد اما متوجه آن شدید که در صفحه نمایش پکیج بوتان چنین کدی به نمایش درآمد بدانید که به احتمال زیاد این مشکل مربوط به مشعل پکیج بوتان شما می باشد. این ارور زمانی به نمایش در می‌آید که مشعل پکیج شما دچار خرابی شده است و نمی تواند آب را گرم کند. اما دلایل و علت های زیادی وجود دارد که باعث خرابی در مشعل و یا روشن نشدن مشعل پکیج بوتان می شود.

اولین دلیل خرابی و روشن نشدن مشعل پکیج بوتان مربوط به قطعی گاز شهری می باشد.در اولین قدم چک کنید که گاز به درستی به پکیج بوتان می رسد.

علت بعدی مربوط به فندک و جرقه زن پکیج بوتان می باشد که اگر خراب شده باشد باعث می‌شود که این ارور به نمایش دربیاید. همچنین به گفته کارشناسان شرکت درستش میکنیم اگر حسگر شعله های پکیج بوتان شما خراب شده باشد باعث می شود که مشعل پکیج روشن نشود و در نتیجه ارور A01 به نمایش در می آید.

کد خطای A03 در پکیج بوتان

این ارور جزو مهمترین کدها در پکیج بوتان می باشد که معمولاً مربوط به خرابی ترموستات دود پکیج شما است. برای حل این مشکل و رفع این کد حتماً ترموستات دود پکیج خود را چک کنید و علاوه بر آن فن پکیج بوتان را هم چک و بررسی نمایید. علاوه بر آن در بعضی از مواقع اگر دودکش پکیج بوتان دچار گرفتگی شده باشد ممکن است این کد و یا ارور در صفحه نمایش پکیج بوتان به نمایش در بیاید. می توانید با بررسی کردن دودکش خود مشکل پکیج خود را حل کنید ولی اگر همچنان موفق به بررسی این کد نشدید میتوانید برای تعمیر پکیج بوتان با ما در تماس باشید.

کد A06 پکیج بوتان

زمانی که این کد در صفحه نمایش پکیج بوتان به نمایش درآمد بدانید که به احتمال فراوان سنسور آبگرم مصرفی شما قطع شده است که در این مواقع به طور معمول سنسور NTC خراب شده است. این سنسور در پکیج بوتان برای تنظیم دمای آب گرم قرار گرفته است که اگر خراب شود ممکن است باعث سرد ماندن آب شود. این کد جزو خرابی های مهم در پکیج بوتان میباشد و پیشنهاد ما این است که حتماً برای رفع این کد با کارشناسان در این زمینه ارتباط بگیرید.

کد ارور A11

یکی از کدهای خطا معروف در پکیج بوتان ارور a11 می باشد.شاید برایتان سوال پیش بیاید که علت اصلی وقوع این مشکل چیست و چرا این ارور به نمایش درآمده است؟

در پاسخ به این سوال ،به گفته کارشناسان و تکنسین های شرکت درستش میکنیم زمانی این اتفاق رخ میدهد، که حسگر شعله قبل از فرمان برد دستگاه عمل کرده است که باعث انفجاری روشن شدن پکیج بوتان خواهد شد.همچنین بهتر است بدانید معمولا در زمان خرابی یون ،این اتفاق برای پکیج بوتان خواهد افتاد.

به زبان ساده جالب است بدانید که عملکرد یون به این صورت است که با روشن شدن دستگاه وجود شعله را به برد اطلاع میدهد.در صورت خرابی یون برد دستور شعله روشن را از یون میگیرد در صورتی که شعله ای تشکیل نشده است.و برد به همین دلیل دستور ادامه عبور گاز از شیر گاز را میدهد و درنهایت دستگاه انفجاری روشن خواهد شد.

در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان با ما همراه باشید.

کد خطای E1 پکیج بوتان

 

زمانی که این کد خطا در صفحه نمایش پکیج بوتان شما دیده شد بدانید که به احتمال فراوان مشکل از عدم تشکیل شعله پکیج میباشد. برای رفع این مشکل در اولین قدم باید به سراغ گاز ورودی پکیج بروید. حتماً بررسی کنید که شیر ورودی گاز باز باشد.

ممکن است گاز ورودی پکیج بوتان به هر دلیلی قطع شده باشد و یا شیر آن بسته شده باشد که باعث بروز این مشکل می شود. علاوه بر آن ممکن است جرقه زن پکیج بوتان دچار خرابی شده باشد که این مشکل پیش می‌آید و این ارور در صفحه نمایش دیده می شود.

در کل و در نتیجه زمانی که این کد خطا را مشاهده کردید به سراغ شعله پکیج خود بروید و ببینید آیا شعله روشن می شود یا خیر. اگر همچنان موفق به حل این مشکل نبودید می‌توانید نحوه تعمیر پکیج بوتان را پیدا کنید.

در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان با ما همراه باشید.

کد خطای E2 پکیج بوتان

 

زمانی که این کد خطا در صفحه نمایش پکیج بوتان دیده شد بدانید که به احتمال فراوان کلید حرارتی پکیج شما و همچنین ترموستات ۱۰۵ درجه فعال شده است. در بعضی از مواقع این مشکل به علت خرابی کلید حرارتی پکیج شما می باشد. همچنین به گفته کارشناسان و متخصصین شرکت درستش میکنیم چنانچه پمپ پکیج شما معیوب شده باشد، باعث وقوع این مشکل می شود. علاوه بر آن اگر پمپ سیرکولاسیون پکیج بوتان گیرپاژ شده باشد باعث می شود که این کد خطا در صفحه نمایش دیده شود که در نتیجه باعث عدم گردش درست آب در مدار سیستم پکیج بوتان میشود و حتماً باید به آن رسیدگی شود.

کد خطای E3 پکیج بوتان

 

به گفته کارشناسان و تکنسین های شرکت تعمیراتی درستش میکنیم اگر این کد در صفحه نمایش شما ظاهر شد بدانید که به احتمال فراوان این مشکل از پرشر دود و مجموعه فن پکیج بوتان میباشد.

در این مواقع حتماً نسبت به دو شلنگه کردن پرشر هوا اقدام کنید. علاوه بر آن اگر مشکل شما برطرف نشد باید سراغ ونتوری فن بروید و این قطعه بسیار مهم را باید بررسی کنید. این قطعه بسیار مهم و ضروری می باشد و اگر آشغال گرفته باشد حتما باید تمیز شود. همچنین ممکن است ونتوری شکسته شده باشد که باید تعویض شود.

اما به طور کلی و به گزارش کارشناسان ما در این مواقع با تعویض پرشر هوا مشکل پکیج بوتان شما حل می شود. در ادامه به نحوه تعمیر پکیج بوتان اشاره خواهیم کرد.

کد خطای E5 پکیج بوتان

 

این ارور و خطا یکی از مهم‌ترین ارور ها در پکیج زمینی و دیواری بوتان میباشد که زمانی که این ارور را مشاهده کردید، بدانید که به احتمال فراوان سنسور مدار گرمایش پکیج بوتان قطع و یا خراب شده است. در این مواقع حتماً باید سنسور مدار گرمایش را بررسی کنید.

به گفته کارشناسان شرکت درستش میکنیم شما باید اتصال فیش متصل به سنسور مدار را بررسی کنید.

اگر همچنان موفق به رفع این کد و ایراد نبودید میتوانید سنسور مدار گرمایش پکیج بوتان را تعویض کنید. با تعویض کردن سنسور ممکن است مشکل شما حل شود ولی اگر همچنان موفق به تعمیر پکیج بوتان نبودید می توانید برای این کار با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

در ادامه برای نحوه تعمیر پکیج بوتان با ما همراه باشید.

کد خطای E6 پکیج بوتان

 

این ارور یکی از مهم‌ترین ارور ها در پکیج پرطرفدار بوتان می باشد. زمانی که این ارور را در صفحه نمایش خود مشاهده کردید بدانید که به احتمال فراوان این مشکل از سنسور مدار مصرفی پکیج میباشد. ممکن است در بعضی از مواقع سنسور مدار مصرفی پکیج قطع و یا خراب شده باشد که در این مواقع حتماً باید نسبت به بررسی و تست کردن آن اقدام کنید.

سنسور مدار مصرفی یکی از مهمترین قطعات داخلی پکیج بوتان محسوب می شود اگر خراب شده باشد ممکن است در عملکرد کلی دستگاه تاثیر گذار باشد. پیشنهاد می‌شود در این مواقع حتما این سنسور را تعویض کنید.

در ادامه به نحوه تعمیر پکیج بوتان و تعمیر کار پکیج بوتان در تهران اشاره خواهیم گرد.

کد خطای E7 پکیج بوتان

 

زمانی که این کد خطا در صفحه نمایش شما دیده شد بهتر است بدانید که به احتمال زیاد این مشکل مربوط به وصل بودن پرشر دود پکیج قبل از روشن شدن فن دستگاه می باشد.

این مشکل معمولاً از پرشر سوئیچ هوا است.اگر این قطعه مهم خراب شده باشد این اتفاق برای پکیج می‌افتد. پرشر سوئیچ هوا جز مهمترین قطعات داخلی پکیج بوتان محسوب می شود اگر به هر دلیلی خراب شود ممکن است باعث شود که در عملکرد دستگاه اختلال وارد شود و دستگاه به درستی کار نمی کند. در این مواقع حتماً نسبت به تعویض پرشر سوئیچ هوا اقدام کنید تا مشکل پکیج بوتان رفع شود.

در ادامه به نحوه تعمیر پکیج بوتان اشاره خواهیم کرد.

کد خطای E8 پکیج بوتان

 

حسگر دمای محیط خارجی یک قطعه مهم در پکیج می باشد که اگر این قطعه در پکیج بوتان خراب شده باشد باعث می‌شود که این کد خطا در صفحه نمایش پکیج ظاهر شود.

در این مواقع نسبت به چک کردن ترموستات پکیج اقدام کنید که باید سیم های متصل به این قطعه را بررسی کنید.

نحوه تعمیر پکیج بوتان به این صورت است در ابتدا پکیج خود را یکبار ریست کنید. اگر بعد از ریست کردن پکیج مشکل پکیج بوتان شما رفع نشد برای تعمیر پکیج با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید. زیرا ممکن است یکی از قطعات پکیج دچار خرابی و معیوب شده باشد که باعث وقوع این مشکل می شود.

کد خطای E9

 

این کد خطا مربوط به رسیدن دمای گرمایش به بالای ۹۵ درجه سانتیگراد است.این مشکل زمانی رخ می‌دهد که پمپ پکیج شما دچار خرابی شده باشد.

علاوه بر آن به گفته کارشناسان و تکنسین های شرکت درستش میکنیم اگر مبدل های حرارتی پکیج بوتان دچار رسوب گرفتگی شده باشند باعث میشود که این مشکل رخ دهد.

همچنین اگر شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج بوتان شما بسته شده باشند ممکن است این کد خطا به نمایش دربیاید و شما را از این خرابی مطلع می کند.

همچنین در بعضی از مواقع ممکن است سنسور های پکیج شما خراب شده باشد که باعث وقوع این مشکل میشود.

این کد خطا بسیار مهم و جدی میباشد و فقط مربوط به خراب شدن یک قطعه نیست. در این مواقع حتماً باید یک کارشناس و متخصص حرفه ای را در این زمینه باخبر کنید تا قطعات گفته شده را چک و بررسی کند. اگر خودتان نتوانستید مشکل کد خطای E9 پکیج بوتان را حل کنید حتما برای تعمیر آن تماس بگیرید.

نحوه تعمیر پکیج بوتان

کد خطای E13 پکیج بوتان

 

یکی از متداول ترین کدها و خطاها در پکیج بوتان کد خطای E13 می باشد. این کد خطا بسیار مهم است زمانی که این کد را مشاهده کردید باید حتما یک متخصص حرفه‌ای را باخبر کنید.

قبل از خبر کردن متخصص بهتر است بدانید که این خطا مربوط به برد الکترونیکی پکیج بوتان میباشد. ممکن است برد سوخته یا نیم سوز شده باشد که باعث از کار افتادن پکیج میشود و در نتیجه این کد به نمایش در می آید. اگر برد پکیج خراب شود یعنی آنکه مغز پکیج از کار افتاده است و در نتیجه پکیج به هیچ عنوان روشن نخواهد شد. در زمانی که برد پکیج خراب میشود با تعویض آن مشکل پکیج بوتان شما حل می شود.

اما اگر از خراب بودن برد مطمئن شدید حتما آن را تعویض کنید زیرا با تعویض نکردن آن پکیج از کار می افتد و آب مصرفی شما گرم نخواهد شد و می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

در ادامه به تعمیر کار پکیج بوتان در تهران اشاره خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

کد خطای E17 پکیج بوتان

 

زمانی که این کد خطا در صفحه نمایش شما دیده شد بدانید که به احتمال فراوان این خرابی مربوط به ترموستات دود در پکیج های بوتان می باشد.

اگر شما از پکیج هایی که بدون فن هستند استفاده می کنید و متوجه آن شدید که این ارور در صفحه نمایش دیده شده است بدانید که به احتمال فراوان این مشکل از ترموستات دود است. در این مواقع حتماً باید از سلامت ترموستات مطمئن شوید. پیشنهاد ما این است که در این مواقع ترموستات دود پکیج بوتان را پس از ریست کردن تعویض کنید.

ابتدا پکیج بوتان را ریست کنید اگر متوجه آن شدید که مشکل شما حل شد سپس نسبت به تعویض ترموستات دود اقدام کنید. ترموستات دود جزو قطعات اصلی پکیج بوتان محسوب می‌شود پس مراقب باشید تا هیچ اتفاقی برایش نیفتد. اگر همچنان نتوانستید نحوه تعمیر پکیج بوتان را یاد بگیرید می توانید برای این کار با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

کد خطای E25 پکیج بوتان

 

در فصل زمستان ممکن است مبدل های حرارتی اصلی پکیج بوتان یخ بزند. این قطعات بسیار حساس هستند در فصل سرما ممکن است یخ بزنند. زمانی که مبدل حرارتی اصلی پکیج بوتان یخ میزند توسط سنسور پیشرفته این دستگاه شناسایی می شود و در نتیجه این ارور در صفحه نمایش دیده می شود.

پیشنهاد کارشناسان شرکت درستش میکنیم این است که در اولین قدم با استفاده از یک وسیله گرمایشی مانند سشوار اقدام به آب کردن یخ های مبدل اصلی بکنید. معمولاً با انجام دادن این کار یخ این مبدل آب میشود و در نتیجه پکیج مشکلش حل میشود.

اما اگر همچنان نتوانستید این کد خطا را رفع نمایید حتما برای تعمیر پکیج بوتان با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

کد خطای E29 پکیج بوتان

 

یکی از معروف‌ترین کدهای خطا در پکیج های بوتان کد خطای E29 میباشد.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که این کد خطا در چه مواقعی در صفحه نمایش پکیج بوتان ظاهر می شود.

در پاسخ به این سوال باید گفت اگر در برق رسانی مدولاتور شیر گاز پکیج بوتان اشکالی به وجود آمده باشد این کد به نمایش در می آید.

به زبان ساده بهتر است بدانید که این خطا مربوط به عدم ارسال برق به شیر کنترل گاز پکیج بوتان میباشد.

در این مواقع حتماً باید قطعه ای که وظیفه ارسال برق به شیر کنترل گاز را دارد بررسی شود.

به گزارش مصرف کنندگان پکیج بوتان این ارور معمولاً می تواند از برد پکیج هم باشد و برد اجازه ارسال برق به این قطعه را نمی دهد و در نتیجه این کد خطا به نمایش در می آید. پیشنهاد مجموعه ما این است که حتماً تعمیر پکیج خود را به یک تعمیرکار مطمئن بسپارید‌.

تعمیر پکیج بوتان

 

پکیج بوتان پکیجی است که طرفدار و مشتریان بسیار زیادی دارد. این پکیج با قابلیت ها و ویژگی ها و علاوه بر آن با مزیت هایی که دارد توانسته با سایر برند ها رقابت کند. پکیج بوتان با اشغال فضای بسیار کم و با ایمنی بسیار بالایی که دارد نظر اکثر مصرف کنندگان را جلب کرده است. پکیج بوتان می تواند در کمترین زمان ممکن آب مصرفی شما را گرم کند و علاوه بر آن هزینه نصب این پکیج به دلیل ساده بودن آن بسیار کم است و بهتر است بدانید که نسبت به موتورخانه های قدیمی لوله کشی کمتری نیاز دارد و به صرفه است.

اگر پکیج بوتان شما دچار هر نوع خرابی شد میتوانید تعمیر پکیج بوتان را به دست کارشناسان شرکت درستش میکنیم بسپارید. شرکت تعمیراتی درستش میکنیم باسالها تجربه کاری موفق در زمینه تعمیر پکیج بوتان به یکی از شرکت های تعمیراتی معروف در تهران تبدیل شده است. این شرکت با دارا بودن بهترین تکنسین ها و متخصصین در تعمیر پکیج بوتان حاضر و آماده به تعمیر انواع خرابی ها در پکیج بوتان می باشد. اگر شما از پکیج بوتان برای گرم کردن آب مصرفی خود استفاده می کنید و متوجه آن شدید که پکیج بوتان دچار خرابی شده است می توانید مشکل و خرابی های پکیج بوتان خود را به دست کارشناسان خبره ما بسپارید.

تعمیر پکیج بوتان در محل

 

از دیگر ویژگی‌های مثبت شرکت درستش میکنیم این است که دارای شعبه فعال در تمامی مناطق تهران دارد. این شرکت در تمامی مناطق تهران از جمله شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران و جنوب تهران را پوشش داده است. اگر شما ساکن تهران و در هر منطقه‌ای از این شهر هستید و متوجه آن شد که پکیج بوتان شما دچار هر نوع خرابی شد می توانید برای تعمیر پکیج بوتان با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

پس از تماس شما ماهرترین  متخصص در تعمیر پکیج بوتان به محل مورد نظر شما در سراسر تهران ارسال خواهد شد. پس از بررسی پکیج توسط تکنسین ما ، در کوتاه ترین زمان مشکل پکیج بوتان شما رفع خواهد شد و هدف شرکت ما این است که شما بتوانید با کمترین هزینه مشکل پکیج بوتان خود را حل کنید.

تعمیر کار پکیج بوتان در تهران

 

این نکته مهم را در نظر داشته باشید زمانی که پکیج بوتان شما دچار هر نوع خرابی شد شما مشتریان عزیز حتماً باید تعمیر پکیج خود را به یک تعمیرکار و تکنسین حرفه‌ای و باسابقه بسپارید. پس می توان نتیجه گرفت که انتخاب درست تعمیر کار پکیج بوتان بسیار مهم میباشد. یک تکنسین و تعمیرکار حرفه‌ای باید بتواند مشکلات و خرابی های پکیج بوتان را به درستی و در سریعترین زمان ممکن شناسایی کند و بتواند به راحتی آنها را رفع و در نهایت تعمیر نماید. همچنین تعمیر کار پکیج بوتان باید با تمامی قطعات و اجزای تشکیل دهنده پکیج بوتان آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند خرابی های قطعات را شناسایی کند.

شرکت تعمیراتی درستش میکنیم دارای تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه در تعمیر پکیج بوتان می باشد. اگر دنبال یک تعمیر کار پکیج بوتان هستید می توانید با شماره های ثبت شده در سایت در تماس باشید تا بهترین تکنسین و متخصص برای تعمیر پکیج بوتان به محل مورد نظر شما اعزام شود.

تعمیرکار پکیج بوتان شرکت تعمیراتی درستش میکنیم میتواند به راحتی انواع مدل های مختلف پکیج دیواری و همچنین زمینی بوتان مانند پکیج بوتان مدل اپتیما و پرلا و همچنین بیتا و علاوه بر آن روما را تعمیر و سرویس کند. علاوه بر آن اگر پکیج بوتان شما دچار مشکلات و خرابی های فنی مانند خاموش شدن مشعل و یا گرم نشدن آب شد می‌توانید تعمیر کار پکیج بوتان را باخبر کنید تا متخصصین درستش میکنیم به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر پکیج در تهران

 

با شروع فصل زمستان و همچنین با شروع فصل سرما نیاز و همچنین تقاضای پکیج و علاوه بر آن سیستم های گرمایشی برای داشتن محیط گرم و آب مصرفی گرم، زیاد خواهد شد. پس در نتیجه برای برآورده کردن این نیازها بهتر است در این مواقع از سلامت پکیج دیواری خود در منزل و همچنین محیط کار اطمینان کامل داشته باشید و نباید تعمیر و سرویس پکیج بوتان خود را به تعویق بیندازید.

تیم فوق تخصصی تعمیر پکیج بوتان در تهران حاضر به خدمت رسانی و ارائه خدمات به تمامی دارندگان پکیج بوتان در سراسر استان بزرگ تهران می باشد. تمامی تعمیرات پکیج دیواری بوتان شما در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و فقط کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا بهترین متخصص و تکنسین شرکت تعمیراتی درستش میکنیم برای تعمیر پکیج بوتان در تهران اعزام شود.

تعمیر پکیج در شمال تهران

 

برای تعمیر کردن پکیج بوتان شما باید در اولین قدم پکیج بوتان خود را عیب یابی کنید و تمامی قطعات داخلی آن را به طور دقیق بررسی کنید اگر متوجه هرگونه خرابی شدید حتما باید آن را رفع نمایید. چنانچه شما ساکن شمال استان تهران هستید و پکیج دیواری بوتان شما دچار هر نوع خرابی شد میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تعمیراتی درستش میکنیم برای تعمیر پکیج در شمال تهران تماس حاصل فرمایید.

اگر شما ساکن محله های تجریش، نیاوران، قلهک ،دروس، زرگنده، جماران ،ازگل، لویزان و غیره در شمال تهران می باشید می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر پکیج بوتان در شمال تهران با ما در تماس باشید.

آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از متخصصین درستش می کنیم راهنمایی بگیرید.
ثبت درخواست

تعمیر پکیج در شرق تهران

 

تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران یکی دیگر از خدمات شرکت تعمیراتی درستش میکنیم برای مشتریان عزیزمان می باشد. اگر شما در محله های شرق استان تهران زندگی می کنید و پکیج دیواری بوتان شما دچار هر نوع خرابی شد می توانید تعمیرکاران ما را باخبر کنید تا با خدمت رسانی فوری پکیج شما سرویس شود.

اگر شما ساکن محله های تهرانپارس، وحیدیه، مجیدیه، نارمک، پیروزی و غیره در محله های شرق تهران می باشید می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تعمیراتی درستش میکنیم در تماس باشید تا کاربلدترین متخصص به سمت شما اعزام شود. این نکته را در نظر داشته باشید شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکاران ما را باخبر کنید و علاوه بر آن امکان تماس با متخصصین ما در روزهای تعطیل هم وجود دارد.

تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران

 

بهتر است شما مصرف کنندگان پکیج بوتان بدانید که تعمیرات برد پکیج و همچنین پمپ پکیج که از مهم ترین و همچنین حساس ترین قطعات پکیج دیواری میباشد را باید به دست یک تعمیرکار حرفه‌ای و یک متخصص و علاوه بر آن به یک تعمیر کار پکیج بوتان بسپارید.

بهتر است بدانید که شرکت تعمیراتی درستش میکنیم تعمیر پکیج بوتان درغرب تهران را با کمال میل می پذیرد. این بدین معنا است که اگر شما ساکن محله های آزادی، تهرانسر، اندیشه و غیره در غرب تهران می باشید و متوجه آن شدید که پکیج دیواری بوتان شما دچار هر نوع خرابی و نقص فنی شده است می توانید با شماره های ثبت شده در سایت در تماس باشید تا بهترین تعمیر کار پکیج بوتان به سمت شما اعزام شود.

تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران

 

سرویس کردن پکیج بوتان قبل از شروع فصل زمستان یکی از مهمترین کارها در نگهداری صحیح و درست از پکیج بوتان میباشد و شما باید معمولاً در فصل پاییز به فکر سرویس کردن پکیج دیواری بوتان خود باشید.

اگر شما قصد به تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران را دارید می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تعمیراتی درستش میکنیم در تماس باشید. این بدین معنا است که شما عزیزان اگر ساکن محله های یافت آباد، شهرک ولیعصر، نازی آباد  فلاح ،مهرآباد و غیره در جنوب تهران هستید، می توانید با شماره های ثبت شده برای تعمیر پکیج بوتان در تماس باشید تا بهترین تعمیر کار پکیج بوتان به محل مورد نظر شما اعزام شود.

تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران

 

سرویس کردن پکیج بوتان قبل از شروع فصل زمستان یکی از مهمترین کارها در نگهداری صحیح و درست از پکیج بوتان میباشد و شما باید معمولاً در فصل پاییز به فکر سرویس کردن پکیج دیواری بوتان خود باشید.

اگر شما قصد به تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران را دارید می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تعمیراتی درستش میکنیم در تماس باشید. این بدین معنا است که شما عزیزان اگر ساکن محله های یافت آباد، شهرک ولیعصر، نازی آباد  فلاح ،مهرآباد و غیره در جنوب تهران هستید، می توانید با شماره های ثبت شده برای تعمیر پکیج بوتان در تماس باشید تا بهترین تعمیر کار پکیج بوتان به محل مورد نظر شما اعزام شود.

هزینه تعمیر پکیج بوتان در تهران

 

در مطالب قبلی متوجه آن شدید که پکیج بوتان از قطعات و اجزای تشکیل دهنده زیادی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه بسیار مهمی را در پکیج بوتان دارند. علاوه بر آن متوجه آن شدید که اگر یکی از قطعات داخلی پکیج بوتان شما به هر دلیلی معیوب و خراب شود ممکن است بر عملکرد کلی دستگاه شما تاثیرگذار باشد و باعث خراب شدن پکیج بوتان میشود.

یکی از سوالات متداول که مشتریان پکیج بوتان از کارشناسان ما می پرسند این است که هزینه تعمیر پکیج بوتان چقدر است. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که هزینه تعمیر و یا همچنین سرویس پکیج بوتان با توجه به عوامل متعددی به هیچ عنوان ثابت نیست. زیرا عوامل و دلایلی وجود دارد که باعث می‌شود در قیمت آن تاثیر گذار باشد. پس میتوان نتیجه گرفت که قیمت ثابت برای تعمیر و سرویس پکیج بوتان وجود ندارد.

برای مثال ممکن است پکیجی یک مشکل جزئی داشته باشد و یک قطعه کوچک خراب شده است که با هزینه بسیار ناچیز می توان آن مشکل را برطرف نمود. اما در آن سو اگر یکی از قطعات اصلی پکیج مانند پمپ و یا برد پکیج بوتان خراب و معیوب شده باشد می توان نتیجه گرفت که تعمیر و تعویض آن بسیار هزینه‌بر خواهد بود.

اما بهتر است بدانید حدود قیمت سرویس کامل پکیج بوتان معمولاً از ۶۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان می باشد و همچنین هزینه اسید شویی پکیج شما از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

بهتر است این موضوع را با کارشناسان خبره ما درمیان بگذارید و با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان بتوانید از هزینه دقیق تعمیر پکیج بوتان خود مطلع شوید.

درستش می کنیم

مرکز تخصصی نصب ، تعمیر و سرویس انواع پکیج های ایرانی و خارجی
نصب ، تعمیر و سرویس و جا به جایی انواع کولر گازی ایرانی و خارجی با بهترین تکنسین های فنی
شماره تماس : 02133241645

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *