تعمیر کولر گازی غرب تهران

تعمیر کولر گازی غرب تهران


تعمیر کولر گازی غرب تهران

تعمیر کولر گازی غرب تهران جز تخصص های مجموعه درستش می کنیم می باشد.
مجموعه درستش می کنیم با بیش از ۱۰ سال سابقه در صنعت سیستم های سرمایشی و گرمایشی(کولر های گازی دوتکه،اسپلیت،داکت اسپلیت،کولر های گازی ایستاده تک فاز و سه فاز،کولر های پرتابل،کولر های پنجره ای،پکیج های دیواری و زمینی)در خدمت شما عزیزان می باشد.
مجموعه درستش میکنیم با استفاده از تکنسین هایی با میانگین سابقه کاری ۷ سال سعی در ارائه بهترین سرویس کولرگاز گازی غرب تهران را دارد.
مجموعه درستش میکنیم پس از انجام تعمیر کولر گازی غرب تهران خدمت انجام شده توسط سرویس کار کولر گازی خود را به مدت ۹۰ روز گارانتی خواهد کرد.

سرویس کار کولر گازی مجموعه درستش می کنیم همواره سعی در تعمیر قطعات کولر گازی را خواهد داشت و درصورت قابل تعمیر نبودن قطعه مورد نظر با استفاده از قطعات اورجینال شرکتی یک خدمت عالی را برای شما رقم می زند.
شما می توانید با برقراری تماس با مجموعه درستش می کنیم مستقیما با تکنسین های مجموعه صحبت و از آن ها برای حل مشکل دستگاه خود مشاوره بگیرید.
همچنین می توانید در قسمت ثبت درخواست خدمت مورد نیاز خود را با امکانات،درج تاریخ و ساعت دلخواه،امکان فرستادن عکس از قطعه معیوب و یا کولر گازی خود و امکان درج توضیحات بصورت کتبی ثبت کنید.
اگر کولر گازی شما روی صفحه نمایش خود ارور میدهد و شما دفترچه راهنمای آن را در اختیار ندارید میتوانید از طریق سایت مجموعه درستش میکنیم وارد قسمت ارورهای کولر های گازی شوید و در آنجا مشکل دستگاه خود را متوجه شوید.
در صورتی که پس از پیدا کردن کد خطای مربوطه نیاز به سرویس کار کولر گازی برای انجام تعمیر کولر گازی غرب تهران خود داشتید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما برای رفع مشکل دستگاه شما اعزام شوند.

درستش می کنیم

مرکز تخصصی نصب ، تعمیر و سرویس انواع پکیج های ایرانی و خارجی
نصب ، تعمیر و سرویس و جا به جایی انواع کولر گازی ایرانی و خارجی با بهترین تکنسین های فنی

سوالات در مورد تعمیر کولر گازی غرب تهران

اما میرسیم به سوالاتی که بابت سرویس کولر گازی غرب تهران در ذهن شما عزیزان می باشد.

اولین سوال پر تکرار زمان رسیدن سرویس کار کولر گازی به محل شما می باشد.
برای جواب به این سوال باید بگوییم مجموعه درستش می کنیم در کمترین زمان ممکن و میانگین ساعتی ۲ ساعت پس از تماس شما در محل حضور یافته و برای تعمیر کولر گازی غرب تهران شما دست به آچار می شود.

سوال بعدی هزینه های تعمیر کولر گازی غرب تهران می باشد.

تعمیر کولر گازی غرب تهران به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت،با ما همراه باشید تا در ادامه مواردی که روی تعمیر کولر گازی غرب تهران تاثیر مستقیم دارد را دارد برای شما شرح بدهیم.
اولین مورد زمان سپری شده از آخرین سرویس کولر گازی غرب تهران شما می باشد.
برای مثال اگر کولر گازی شما سال گذشته توسط سرویس کار کولر گازی سرویس شده باشد شما بسیار هزینه کمی پرداخت می کنید نسبت به کولر گازی که از آخرین سرویس آن ۳ سال گذشته است زیرا سرویس کولر گازی شما به مراتب کم کارتر نسبت به کولر گازی می باشد که ۳ سال است سرویس نشده است.
دومین مورد ظرفیت دستگاه می باشد.
برای مثال سرویس کولر گازی ۱۲ هزار قیمتی کمتر نسبت به سرویس کولر گازی ۳۰ هزار دارد زیرا هم زمان کمتری و هم مواد کمتری برای سرویس به کار برده می شود.
مورد بعدی که در هزینه تعمیر کولر گازی غرب تهران تاثیر دارد تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر می باشد.

برای مثال سرویس کار کولر گازی برای تعمیر دستگاه شما دست به آچار شده است و پس از بررسی متوجه خرابی فن کولر گازی شما می شود،در اینجا اگر فن کولر گازی شما تعمیر بشود شما مبلغ کمتری می پردازید تا اینکه فن کولر گازی شما قابل تعمیر نباشد و سرویس کار کولر گازی فن شما رو تعویض کند.
مورد بعدی که تاثیر روی هزینه تعمیر کولر گازی غرب تهران دارد خرابی قطعه مورد نظر می باشد.
برای مثال سرویس کار کولر گازی برای انجام تعمیر کولر گازی غرب تهران به آدرس شما مراجه می کند و از بررسی دستگاه متوجه خرابی خازن کولر گازی دستگاه شما می شود.در اینجا مطمئنن قیمت تعویض خازن کولر گازی شما بسیار مبلغ کمتری در مقایسه با تعویض کمپرسور کولر گازی دستگاه شما می باشد.
گزینه بعدی هزینه شارژ گاز دستگاه شما می باشد.
سرویس کار کولر گازی زمانی که برای تعمیر کولر گازی غرب تهران مراجعه می کند و مطمئن می شود مشکل سرما ندادن دستگاه شما از کمبود گاز می باشد با استفاده از گیج مخصوص دستگاه را تست و از میزان کم بودن گاز مبرد با خبر می شود و هزینه اعلام شده به شما بابت شارژ گاز مساقیما به مقدار گاز نشت شده از سرویس کار کولر گازی مجموعه درستش می کنیم چه خدماتی را برای تعمیر کولر گازی غرب تهران می پذیرد.

کولر گازی مدیا

تعمیر کاران ما تمامی خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی را از قبیل

  • مشکل روشن نشدن کولر گازی
  • مشکل آبریزی از پنل کولر گازی
  • کار نکردن ریموت کنترل
  • از کار افتادگی سنسور محیطی و سنسور پایپ
  • خراب بودن برد الکترونیکی
  • ارور دادن کولر گازی
  • شارژ گاز کولر گازی
  • خراب بودن فن کولر گازی
  • سوختن کمپرسور کولر گازی
  • اتومات نکردن کولر گازی
  • سرما نداشتن و یا سرمای خوبی ایجاد نکردن کولر گازی
  • کار نکردن کنترل
  • یخ زدگی کولر گازی
  • ایجاد سروصدای کولر گازی و دیگر مشکلات کولر گازی را پذیرفته و در کمترین زمان ممکن با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می دهد

در ادامه برخی از توصیه هایی که موجب می شود کولر گازی خراب نشود را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

نگهداری از سیستم های تهویه مطبوع بسیار امر مهمی می باشد زیرا اگر کولر گازی سرویس های اولیه اش بموقع انجام شود به ندرت خراب می شود.
اولین مورد تمیز کردن فیلترهای دستگاه می باشد،اینکار را باید هر ماه انجام دهید،برای انجام این کار می بایست درب پنل داخلی را باز کرده سپس فیلترهای توری را به صورت کشویی دراورده سپس با آب بشویید و جای گذاری کنید.
دومین مورد استفاده از یک محافظ برق و یا استابلایزر برای کولر گازی می باشد،با فرا رسیدن فصل گرما به دلیل استفاده زیاد مشترکین از برق اداره برق مجبور به قطع برق به طور ساعتی می باشد،به همین خاطر استفاده از یک محافظ برای کولر گازی واجب می باشد.
سومین مورد سرویس سالیانه دستگاه توسط سرویس کار کولر گازی می باشد.
تعمیر کولر گازی غرب تهران و سرویس کولر گازی غرب تهران را به مجموعه درستش می کنیم

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج 0 تا 100

22 بهمن 1402
در همین ابتدا میبایست خدمت شما عرض کنم که این مقاله کاملا توسط بنده نوشته شده است،به همین خاطر خیالتان راحت باشد که تمامی مطالب گفته شده کاملا آموزنده،کاربردی و بسیار روان و قابل فهم برای همگان می باشد. ...
تعمیر برد پکیج

تمام آنچه که در مورد تعمیر برد پکیج باید بدانید!

2 دی 1402
برد پکیج قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه آن فرمان دادن، برق رسانی و گرفتن بازخورد از قطعات دیگر می باشد و در یک کلام می توان گفت که برد پکیج، مغز پکیج می باشد و مستقیماً با همه قطعات در ارتباط است. ...
سرویسکار پکیج

آموزش تعمیر پکیج دیواری به زبان ساده

3 آذر 1402
من یک سرویسکار پکیج و تعمیرکار پکیج هستم و قصد دارم در این مقاله به شما آموزش دهم ...
تعمیر کولر گازی سامسونگ در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ در محل

30 آبان 1402
یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم های سرمایشی در ایران کولر گازی سامسونگ می باشد. این دستگاه در فصول گرم ...

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *